luni, 4 iunie 2012

Ati pierdut o provocare?

Actualizare - aceast articol este o arhiva a participarilor in perioada 2012-2014. Pentru a fi la curent cu temele active vizitati pagina principala A.P.O.P accesand-o din meniu.

Salut :)! 
Ne-am gandit sa va facem o surpriza! Si pentru ca este luna iunie - luna copilariei si a jocului vom inaugura aceasta rubrica (o gasiti in meniul secundar din dreapta) unde vom adauga pe masura ce se incheie o provocare o colectie speciala pe tema respectiva. Despre ce este vorba? Simplu. Ati facut mai multe lucrari pe aceeasi tema - aici este locul unde le puteti inscrie:)! Ati intarziat si provocarea la care doreati sa va inscrieti s-a incheiat? Nu e nimic puteti sa va inscrieti aici! Vom incepe cu primele 4 teme si cea speciala. Acestea vor fi deschise pana anul viitor si se vor inchide automat inainte de luna in care au aparut, odata cu provocarea in curs. (de exemplu: "martisoarele din sac" va fi disponibila pana pe 31 ianuarie 25 februarie 2013). Speram sa va placa ideea noastra si sa aducem impreuna o multime de idei minunate!
Vom actualiza listele de mai jos periodic :)!

Atentie:  Lucrarile inscrise in colectiile de mai jos trebuie sa fie altele decat cele care au participat la provocarea respectiva. Nu reinscrieti lucrarea pentru ca nu acesta este scopul:). Multumim si nu ezitati sa ne contactati pe adresa de mail daca aveti intrebari:D!

Ati pierdut o provocare?

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Actualizare (31 martie 2014):
Incepand cu tema 23 pentru a putea adauga lucrarile voastre in galeriile de creatie odata ce provocarea a luat sfarsit, ne puteti trimite pe adresa de email o fotografie cu creatia si link catre blogul vostru, daca ati publicat si un articol dedicat acesteia. Pentru orice intrebare si detalii va asteptam sa ne scrieti pe adresa de mail:).
Teme active in rubrica Ati pierdut o provocare: 
- Tema #23 "Traistuta" (valabil 25 februarie 2015 20:00)
- Tema #24 "A.J.A.F"" (valabil 25 iunie 2015 20:00) 
- Tema #25 "IA""(valabil 25 septembrie 2015 20:00) 
- Tema #26 "Craciunul Verde"(valabil 25decembrie 2015 20:00) 
 

86 de comentarii:

  1. Bucuroasa de surpriza! Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Wau ce grozav!!!!!!!!!!!!!!!!Era pacat sa se piarda multimea de idei care apar la fiecare tema si nu se puteau pune in practica din lipsa timpului.O IDEE MINUNATA!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. o super idee pt ca eu mi-am dorit tare mult sa particip la transformarea pet-urilor si nu am avut timp..insa un an de zile cred ca imi ajunge acuma :).Multumim fetelor

    RăspundețiȘtergere
  4. super! abia astept sa postez linkurile cu lucrarile noastre dedicate reciclarii ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Rux,am postat ceva la genti de blugi dar nu am putut sa bag in casuta URL decat linck-ul de la blog.Nu primea! Cred ca nu stiu eu bine ce sa fac asa ca trimit tot pe comentarii:

    http://de-toate-handmade.blogspot.ro/2012/10/concurs-am-pierdut-o-provocare.html

    Pupicei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am adaugat eu la genti (pusesei la martisoare:D). voi face un mini tutorial pe care il voi adauga la intrebari frecvente:D
      pupici

      Ștergere
  6. http://de-toate-handmade.blogspot.ro/2012/10/concurs-am-pierdut-o-provocare_7.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Serios? Il pusesem la martisoare? Merci,ca mi l-ai pus la genti.
    Rux,se pot trimite aici mai multe lucrari?Vad la transformarea PET-urilor ca Florentina e trecuta de 2 ori.Nu inseamna ca a trimis 2 lucrari?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am bagat eu despartitoare ca sa fie mai clar delimitate provocarile.:D Acum e mai usor. Si o sa fac si un tutorial pas cu pas:D.
      Da, aici se pot inscrie cate lucrari vrei:). Este o extra provocare daca vrei, care se intinde pe un an intreg. Pentru ca la tema lunara se poate inscrie doar o lucrare. Si atunci am creat aceasta rubrica in care putem aduna si alte idei pe temele respective si mai multe lucrari:)

      Ștergere
  8. Am citit,da.Uitasem ca se pot trimite mai multe lucrari.Am sa trimit si eu,ca mai e destul timp pana la sfarsitul concursului.Pupicei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Angi vezi ca am trimis pe adresa ta de gmail intrebarile:) Sper ca le-ai primit. Sa imi spui daca nu:)
      Da, mai e destul timp, sub fiecare colectie scrie exact cate zile mai sunt:D.
      Te asteptam cu drag:)

      Ștergere
  9. Rux,am trimis ceva pentru transformarea pet-urilor:
    http://de-toate-handmade.blogspot.ro/2012/10/concurs-ati-pierdut-o-provocare.html
    Am sa ma uit pe gmail pentru intrebari.Pa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am vazut acum am si adaugat la galeria de creatii:D. Am trimis si pe gmail si pe yahoo intrebarile - trebuie sa fi ajuns pe undeva:))

      Ștergere
  10. Rux,am maitrimis ceva pentru Genti de blug :http://de-toate-handmade.blogspot.ro/2012/10/concurs-ati-pierdut-o-provocare_10.html
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Poti actualiza din nou galeria de creatii cu o bomboniera din PET:
    http://de-toate-handmade.blogspot.ro/2012/10/concurs-ati-pierdut-o-provocare_11.html

    Imi place ce-ai mai pus pe interviu .Merci.Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  12. Rux,am trimis ceva astazi la Reciclarea hainelor.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum am vazut articolul! Este foarte interesant si mi-au placut foarte mult fustele si imprimeurile!! Cred ca si materialele sunt de vis!

      Ștergere
  13. Iu! huuuuuuu! Am inceput sa reciclez din nou
    http://de-toate-handmade.blogspot.ro/2013/01/ati-pierdut-o-provocare-reciclarea.html
    Nu stiu ce link a fost trecut in" add link",dar asta trebuia trecut.Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hehe:D
      am vazut acum si amodificat eu:D.
      super a iesit cureaua. imi place mult genul acesta de curele (am si eu 2 mostenire:P)

      Ștergere
  14. Am postat la "Borcanase dragalase" dar fiindca m-ai facut mai desteapta (ai dat raspuns pe blogul lui Cata ,in legatura cu data la care se termina un concurs)am observat ca sunt provocari pierdute care se vor incheia in curand (Martisoare din sac se termina in 14 days!inteleg)Asa ca ma pun pe treaba....

    http://de-toate-handmade.blogspot.ro/2013/01/concurs-ati-pierdut-o-provocare.html

    RăspundețiȘtergere

  15. Pentru mine e bine ca ati mai prelungit perioada de concurs pana pe 25 februarie.Ma mai apucasem de ceva si nu am reusit sa finalizez lucrarea, pentru ca a trebuit sa plec ieri la Bucuresti.Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu ma bucur! ne-am gandit (bine zic eu) sa sincronizam finalul si la ati pierdut cu provocarile cu tema in curs:). e mai simplu asa.
      :D

      Ștergere
  16. Ziulica bunicica! Ce fac fetele frumoase si harnicute?
    Am terminat si eu lucrarea nr 2, de la martisoare din sac .Aceasta este:
    http://de-toate-handmade.blogspot.ro/2013/02/concurs-ati-pierdut-o-provocare.html
    Pupicei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma pregatesc sa ma conectez la reteaua de energie sa reincarc bateriile (energie solara, energie pe baza de iubire - dodo) si mi-am incarcat si sufletul privind lucrusoare frumoase:) - pentru unul dintre lucrusoare iti multumesc , e foarte frumoasa balerina, eu ador baletul, deci mi-ai inseninat ziua:)
      Pup

      Ștergere
  17. Eheeei!Am venit cu jucarioare frumoase pentru provocarea "Jucarii din carton" Le-am facut cu multa placere ,pentru ca sunt cadou pentru Sofie,dar si pentru placerea de a participa la acest concurs.Pupici

    http://de-toate-handmade.blogspot.ro/2013/02/concurs-ati-pierdut-o-provocare-jucarii.html

    RăspundețiȘtergere
  18. Postare nouaaaa!Am facut boluri zilele astea si am pozat 3 din ele.Am mai facut si alt model.Le voi posta numai pe blogul meu.Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai Angi sunt superbe!! si eu vreau sa imi fac ceva in genul - de mult timp chiar:D. Am zis ca imi voi pregati si eu niste materie prima si sper sa reusesc sa fac pentru Paste:D Ar fi asa dragut!!.

      :*

      Ștergere
  19. am facut un castel din carton ...sper sa va placa hihi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte fain Danutza!! Si liliacul e haios:D!!

      Ștergere
    2. Multumesc! Am mai inscris o lucrarica la transformarea pet-urilor, pozele sunt cam intunecate sunt facute fara blit

      Ștergere
    3. Am vazut !!
      Mi-a placut mult cum ai aranjat saculetul:D -sunt niste seminte fericite!
      bafta:D


      ps: Poti incerca daca ai timp un program de editare foto (ca sa luminezi pozele printre altele si sa le semnezi). Sunt cateva online, gratis (unul este photobucket.com care are si avantajul ca il poti folosi ca album foto - mediu de stocare).

      Ștergere
  20. Am facut un cosulet impletit plin de flori de primavara la tema Cosulet cu flori.Va place? pupicei1

    RăspundețiȘtergere
  21. Rux, am pus linkuri la "Impletituri din hartie" si la "Transformarea PET-urilor". Bafta tuturor participantilor!

    RăspundețiȘtergere
  22. Si Marius revine! Eu sunt mandra de el si de ce mestereste, asa ca ii inscriu lucrarile la provovarile voastre!
    Cu drag, de la Covasna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bravo!! Asa ma bucur si eu sa vad cum se implica si ce frumos creaza copiii!!
      Te felicit pentru ca ii incurajezi si indrumi :D!

      Ștergere
  23. Iu,huuuuuu! Uitati-va ce am lucrat zilele astea.V-am zis ca imi place sa impletesc.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  24. Am gasit raspunsul la intrebare...m-am lamurit acum.....va pup

    RăspundețiȘtergere
  25. Ieri am lucrat un bocancel frumos.Nu am avut flori naturale intr-o glastra asa mica, dar ii pregatesc.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  26. Tot eu!Am " facut" 4 oua,ha, ha....

    RăspundețiȘtergere
  27. Gargaritza-ritza,
    Unde ai zburat
    Acolo m-am maritat...
    Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  28. Dar mastile, iti plac? In general...te intreb.Eu am si o colectie mica de masti din ipsos.Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, imi plac! Aveam si eu una micuta pictata... asa imi amintesc.. hmm parca era cu negru - trebuie sa o caut:D
      Imi plac si cele din carton. imi amintesc de copilarie:D

      Ștergere
  29. Wow! Am castigatla jucarii din carton.Supeeeer!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Angi, recunoaste! Ai pile la broscuta inlinkz:)). Glumesc desigur!;)
      Felicitari:D!

      Ștergere
  30. buna seara!!!!
    cutiutele de chibrituri intra la tema "Refolositi cutiile"?:d sau cutiute micute de carton ?

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna seara sau buna dimineata!hihi lucrarea aceasta se incadreaza la refolositi cutiile?? http://3.bp.blogspot.com/-TPorGbkN6y4/UdsxfXVnQeI/AAAAAAAABjk/an3-N3AiyIE/s320/trenulet-handmade.jpg
    Este un trenulet de jucarie facut din cutiutele de la ceai!! :)

    RăspundețiȘtergere
  32. buna ziua! am mai inscris si eu o lucrare la sectiunea darul verde! sper sa va placa! O zi buna va doresc ! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie imi place foarte mult! imi place sa folosesc betele de acest gen in tot felul de lucrari:D. Imi place mult ce ai creat :)

      Ștergere
    2. multumesc!:)
      am mai inscris o lucrare la sectiunea "sa conservam natura" ,la care m-a ajutat si fetita mea hehe

      Ștergere
    3. foooarte draguta este:D! Bafta!!

      Ștergere
  33. Am inscris si eu o lucrare la sectiunea borcanase dragalase, ca ma obseda tema.

    RăspundețiȘtergere
  34. Am prins gustul, m-am inscris si la "sa conservam natura", ca parca prea erau putini participanti! Am vrut sa fac bijuurile astea inca de cand era provocarea activa, dar nu am avut timp. Noroc ca mai avem o sansa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt chiar deosebite pietricelele!!! Imi place mult setul :D!
      Apropo de sansa... la rubrica ati pierdut o provocare se pot inscrie oricate lucrari vreti:)!

      Ștergere
  35. Mi se pare mie sau tema #19 "capace si dopuri" nu apare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vali sa stii ca nu apare! Merci ca mi-ai spus, nu observasem.
      Voi reintroduce codul! :)

      Ștergere
  36. Mi se pare mie sau lipseste Tema #19"capace si dopuri"?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era problema la cod. Sunt doua si uneori unul din ele face probleme. Acum merge:D.
      Merci ca ne-ai sesizat problema :D!!

      Ștergere
  37. Buna seara!! N-am mai participat de foarte mult timp la provocari, asa ca azi am inscris o lucrare la "Borcanase dragalase" . Sper sa fie ok! hihi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna:D!
      Ne bucuram ca ai revenit!! Foarte dragut este borcanasul "scary' :D

      Ștergere
    2. Multumesc! Am mai inscris o lucrare "scary" hihi, dar la rubrica Sa Conservam Natura!

      Ștergere
    3. Buna seara! Iarasi eu hihi, am mai inscris o lucrare la rubrica Darul Verde, sper sa fie ok!
      O seara placuta!

      Ștergere
    4. :D ne bucuram! bradutul este foarte reusit:D!!

      Ștergere
  38. Am aparut cu inca un borcanas, repede-repede pana nu se inchide tema!

    RăspundețiȘtergere
  39. Am inceput sa reiau temele pierdute.E pe rol o tema care imi place, asa ca am mai lucrat ceva...Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai ce frumos a iesit !! Abia astept sa vad ce mai lucrezi <3

      Ștergere