miercuri, 11 iulie 2012

De vorba cu .... Patrick


Buna! Se pare ca v-a placut Tema #5 "Jucarii din carton" pentru ca am avut ce admira luna trecuta:) !!! Ne-am bucurat sa vedem si prieteni noi - mica noastra familie se mareste! Astazi vom sta de vorba cu Patrick - a carui lucrare, un avion realizat de carton, a intrunit cel mai mare punctaj. Felicitari!!!

In primul rand bun venit la Provocari Verzi Patrick! Ne bucuram ca te-ai alaturat comunitatii noastre verzi cu o lucrarea minunata! Am dori sa te cunoastem asa ca te invitam sa ne spui cateva cuvinte despre tine!

Bine v-am găsit dragii mei, sunt un tip de 32 de ani din Brașov, căruia ii place să copilărească, să meșterească diverse obiecte și să se joace cu materialele disponibile. De câțiva ani am descoperit că imi place sa creez pentru a mă relaxa.

Ramo: Cum ai descoperit aceasta pasiune? (pentru handmade)

Mi-am descoperit pasiunea pentru handmade în urmă cu câțiva ani, când dorind să citesc in pat aveam nevoie de o veioză.Stând un pic pe gânduri și analizând materialele disponibile în beci, am dat de un suport de masă din bambus,o bucățică de polistiren extrudat si un cablu cu o dulie funcțională. Așa a luat formă primul meu obiect handmade iar veiozele continui sa le confecționez si acum uneori.

Rha:  Tinand cont de paleta ''colorata'' de accesorii pentru creatie ce se gaseste pe piata, ce sanse crezi ca au produsele realizate prin ''reciclare''?

Sincer să fiu eu trag speranțe că in viitorul apropiat produsele create prin reciclare să prindă si la noi într-o măsură mai mare. Deocamdată este destul de greu să convingi consumatorul român să cumpere aceste produse si să se gândească la reciclare. Să nu uităm totuși că traim într-o țară in care tot ce este nou și în multe cazuri chinezesc este bun.
Această paletă colorată uneori distrage atenția de la lucruri frumoase create cu pasiune si muncă.


Oana. Care sunt materialele preferate cu care lucrezi?

Îmi place să lucrez cu lemn, suporturi de bambus, tapet si am un timid început cu șervețelele :)))

Rux: Am dori sa aflam mai multe despre lucrarea ta – avionul! Eu trebuie sa recunosc ca am fost impresionata de detalii, de lucratura de tot! Pentru mine este clar un avion de colectie. Cum ti-a venit ideea?

Într-o seară savurând un pahar de vin in compania prietenei mele, ea imi povestea de concursul vostru iar în acel moment mi-am adus aminte că tocmai adusesem niște cutii de carton pentru a face două ambalaje pentru lămpile mele. Primul lucru pe care l-am văzut in fața ochilor a fost un avion iar a doua zi dimineață am inceput construcția lui.

Ramo: Care crezi ca este impactul creatiilor realizate prin reciclare/reutilizare asupra clientilor?  

Aici depinde foarte mult de clienți. Sunt acei clienți asupra cărora se vede clar ce impact au pentru că admiră, pun intrebări si de cele mai multe ori cumpără.  Clienții care au fost plecați pe alte meleaguri, unde creatile handmade si reciclarea sunt foarte apreciate, sunt încântați să găsească și la noi aceste produse.
Pe de altă parte, sunt cei care au rămas mult in urmă iar impactul este clar negativ și consideră aceste produse niște simple gunoaie iar când aud prețul iți aruncă in ochi clasica intrebare: ”Da ce bă sunt din aur?”
 

Rha: Ce te-a convins sa participi la Provocarile Verzi?  

M-a atras ideea în sine de reciclare pentru că tine de convingerile mele.

Oana: Cum vezi reciclarea in proiectele tale?

Este o parte foarte importantă în proiectele mele și întotdeauna caut să reutilizez materiale pentru a nu cumpăra ceva ce pot produce chiar eu sau îl am disponibil.


Rux : Crezi ca lumea cunoaste suficient de bine ce presupune principiul 3R: recicleaza, refoloseste, redu? Este acesta un principiu sanatos de viata, benefic pentru oameni, animale si mediu in general?

Da, generațiile tinere deja cresc in acest spirit și la noi ,cunoscând foarte bine cei 3R. Este nevoie de o implicare mare la nivel național pentru a deveni din ce in ce mai cunoscută această idee .


Care este mesajul tau pentru Provocari Verzi, dar si pentru participantii la provocari si cei care ne urmaresc activitatea?

Continuați cu aceste idei minunate! Le doresc succes tuturor celor care participă la provocări, iar celor care urmăresc blogul le transmit următorul mesaj: Încercați și voi să creati lucruri minunate!!!!!!


Multumim mult pentru raspunsuri - a fost o placere sa stam de vorba!! :)  Puteti vizita pagina de facebook pentru a vedea mai multe lucrari aici: Handmade by Patrick!! 
Noi ne vedem pe 15 iulie cu o noua expozitie caritabila:).
Pe curand!!

2 comentarii: